„Užijte si tuto letní novinku, která vznikla ve spolupráci s Jiřím Burianem a za použití speciálního nástroje playtronica, kterou v rámci hudebního klipu použil Přemek jako vůbec první u nás,“ chlubí se společnost McDonald’s v tiskové zprávě.
Hraní na „suroviny“ v reklamě, ale zas tak originální nápad není. Stejný fór už před rokem použil německý obchodní řetězec Edeka. I v jejich reklamě hrají hlavní roli potraviny vybavené dotykovými spouštěči, které jsou napojené na syntezátory. I v jejich reklamě se prostředí provozovny změnilo na improvizovaný noční klub. V případě Edeky se o výsledný sound postaral Marc Rebillet, který díky svému streamování na Twichi a vtipným textům patří mezi internetové hudební fenomény současnosti.
Reklamy obchodního řetězce Edeka jsou v oboru vyhlášené a často vyhrávají mezinárodní ceny za kreativu a provedení. Přestože v tomto případě McDonald’s neopisoval doslova, inspirace v nápadu i provedení je zřejmá. Připomíná to tuzemské normalizační variace na hity úspěšných západních umělců. Jen s tím rozdílem, že ti dnes nejsou zakázáni a o to je to výsledek trapnější. Přemysl Forejt v písni tvrdí, že „je to fresh“ a má to rád. Po zhlédnutí obou reklam je jeho zmínka o čerstvosti asi tak uvěřitelná, jako pouhý fakt, že elitní kuchař chválí jídlo z řetězce rychlého občerstvení.