Karin Ann si prestižní spolupráci pochvaluje, a to i přesto, že jindy bývá u remixů opatrná. „Je pro mě důležité, aby mé skladby zůstaly po umělecké stránce kompaktní a bez zásahů. Spolupráce s Imogen Heap byla naprosto úžasná. Byl to velmi jednoduchý proces, protože do toho, co vytvořila, jsem se okamžitě zamilovala,“ říká rodačka ze slovenského Čadce.
Styl a výsledek produkce skladby false gold, která získala zcela nový nátisk, ji zároveň překvapil. „Styl Imogen Heap dal skladbě zcela nový „vibe“, který překonal vše, co si umím představit. Je to neskutečný pocit, že někdo, ke komu jsem dlouho vzhlížela, se nyní podílí na mé hudbě, a ještě k tomu tak významným způsobem,“ dodává Karin Ann, pro kterou remix londýnské umělkyně „dokonale zapadá“ do jejího hudebního stylu.
Londýnská hudebnice v remixu použila novou technologii. Svoje signifikantní backvokály totiž nechala vygenerovat za pomoci umělé inteligence. Remix false gold je díky tomu první vůbec skladbou z dílny Imogen Heap, ve které lze slyšet hlas jejího AI avatara.
Imogen Heap (celým jménem Imogen Jennifer Jane Heap ) je britská zpěvačka a hudební producentka, která je považována za jednu z průkopnic elektropopu. Vyjma řady projektů je známá převážně díky spolupráci s producentem Guyem Sigsworthem na elektronickém projektu Frou Frou. V roce 2016 byla požádána, aby přepracovala muziku ze svého portfolia pro divadelní hru „Harry Potter and the Cursed Child“, která byla oficiálně uvedena v létě téhož roku. Za tuto participaci získala také nominaci na cenu Grammy za nejlepší hudební divadelní album.
Spolupráce obou hudebnic proběhla v době, kdy je vydání nového alba through the telescope za rohem. Nahrávka, která přinese čtrnáct skladeb ovlivněných styly jako indie folk, gothic disco a elektronika, vyjde 10. května letošního roku. Karin Ann jej nahrávala ve spolupráci s americkými producenti Benjaminem Lazar Davisem a Willem Graefem a pozvala si na ní celou plejádou zahraničních hostů.
Očekávané album vzbuzuje ve Spojených státech, kde se částečně také nahrávalo, silnou pozornost. Mediální zájem o Karin Ann roste, což demonstruje i velký rozhovor na titulní straně britského magazínu NME, který patří mezi nejvýraznější hudební deníky světa.
Magazín Headliner měl možnost si album through the telescope s předstihem poslechnout. První dojmy z chystané desky si můžete přečíst zde.