„Boys are my cocaine,“ zpívá se doslova v refrénu, který si člověk po jediném poslechu vybaví dřív než vlastní telefonní číslo. „Eat ’em up like amuse-bouche“ – česky volně přeloženo jako „zhltnout je jako předkrm“. Text je plný absurdní nadsázky, sexuálních narážek a vědomé přepálenosti. Zní to jako parodie na pop i jako jeho esence.
Kesha singl vydala jako další vlaštovku z chystaného alba Period, které vyjde 4. července - tedy na Den nezávislosti. Po třech předchozích singlech (Joyride, Delusional a Yippee-Ki-Yay s T-Painem) se zdá, že půjde o její nejrozmanitější a zároveň nejodvážnější desku. Zpěvačka ji vydává na vlastním labelu Kesha Records poté, co se po dlouhých letech právních tahanic osvobodila od kontroverzní smlouvy s producentem Dr. Lukem.
Singl Boy Crazy provází i výmluvný vizuál: Kesha v něm vypadá jako popová bohyně v rukou svých démonů – jeden jí přidržuje telefon u ucha, jiný jí škrtí krk a strká cigaretu k ústům. Je to přehnané, stylizované, ale v rámci její poetiky.
Letos se Kesha hodlá vrátit v plné síle – nejen s vlastní nahrávací značkou, ale i s chystaným “prsatým” turné Tits Out Tour, na které vyráží v létě spolu se Scissor Sisters. Kritici nový singl označují za „vítězný návrat ke kořenům s novým přesahem“ (Rolling Stone), zatímco fanoušci ho na sociálních sítích přijímají s nadšením. „Tohle je ta stará dobrá Kesha, která se nebojí ničeho,“ píše se v komentářích k songu.